Pengikut

Isnin, 26 Oktober 2015

Red Velvet Cake untuk Norliz

      Assalammualaikum...sebelum aku terlupa...hari ini aku nak update mengenai Kek Red Velvet ni yang aku buat untuk bagi anak buah kahwin hari tu. Sebab dulu mak dia suruh aku buat untuk anak dia, anak dia ada makan sekali Kek ni masa aku buat Birthday anak aku dulu. Tapi aku manalah ada masa sangat kan?! yang duk masak2 ni semua buat gesa2 je time lepas kerja. Saje je la aku bagi dia makan Kek aku ni, Kek kahwin dia kan ada, Kek aku ni bolehlah dia makan relaks2..time mengemas tu nanti kan! Tapi ni bukan hadiah kahwin, hadiah kahwin aku bagi lain tau! Ok..layan Album aku ni dulu ye. Kalau korang nak tengok resepi aku, same je macam yang dulu2 aku buat, tak tukar pun lagi resepinya. Aku malas nak taip ni, aku tunjuk link je la ye. 


Red Velvet Cake aku
maaf ye..tangan keras daa..





Ok..jumpa lagi!



8 ulasan:

Unknown berkata...

wow, nampak sedap kek ni.... nak sikitttt...

eyjalukman berkata...

bestnye pandai buat kek. teringin nak belajar bakeri.

Ramuan Tradisional berkata...

wow enak banget :)

azlia berkata...

X pandai pun..tgk2 Org je..

azlia berkata...

A'ah.. Sedap la..akak mmg dah tersuka dgn red velvet cake la..

azlia berkata...

Ala kek buat sendiri..sedap je makan..ha..ha.

azlia berkata...

A'ah.. Sedap la..akak mmg dah tersuka dgn red velvet cake la..

azlia berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.