Pengikut

Jumaat, 21 Ogos 2015

Rich Chocolate Pudding again!

      Selamat petang semua... panas betul kan hari ni?! Rasa tekak cam nak makan benda sejuk je he..he. Saje je lakonan tu, sebenarnya dah buat pun ni.. Rich Chocolate Pudding. Puding ni dah biasa aku buat, ni jadi Puding kegemaran keluarga dan kawan2 dah ni. Korang pun mesti dah biasa buat kan?! Cer tengok resepi Rich Chocolate Pudding yang aku dapat ni, sama tak dengan korang. he.he.. So layan Album aku ni ye..


Rich Chocolate Pudding






Jumpa lagi!!


8 ulasan:

aneng hitchies berkata...

Wah....... Boleh cuba :)

Puan Wawa berkata...

Ya Allah, bestnye..")

kisah earty berkata...

sedapnye lagi-lagi dah sejuk.. :)

Bunda_nora berkata...

Sedap makan masa musim2 panas ..sejuk jer masuk tekak...
Salam hujung minggu dari BUNDA..

azlia berkata...

Boleh..inssya allah sedap

azlia berkata...

Wasalam.. Tq bunda

azlia berkata...

Mmg pun..akak Pun sabar je menunggu dia sejuk jap bry makan..

azlia berkata...

He..he..rasa bersalah lak wat Org terliur