Pengikut

Sabtu, 20 Disember 2014

Doll Butter Cake for ac'hah Birthday

     Happy birthday Ac'hah! Aku try nak buat kek ala2 Princes gitu. Malu lak nak tunjuk..inilah hasil aku yang tak seberapa ni..ha..ha. Doll Butter Cake aku untuk anak buah ku yang ke 4 tahun.  Birthdaynya 6hb dis lepas, tapi baru hari ini maknya menyambutnya. Aku dah lama teringin nak cuba buat Doll Cake ni..tapi anak2 semua dah besar.. semua tak teringin bila aku offer nak buat Doll Cake. Nasip baik ada lagi anak buah yang masih kecil lg ni. Layan Album aku ni lg ye.

Birthday girl!



Birthday girl!!!

Resepi kek tengok link diatas,
Icing:
250g butter fern
1/3 bhg butter tu, shortning/krimwell
gula icing secukupnya ( ikut kemanisan g korg suka la)




Semua nak berfrozen sekarang ni!!!





Jumpa lagi


2 ulasan:

Ani Haryani berkata...

Wah,Pasti Ac'ha suka!
Happy Belated Birthday Ac'ha! :D

azlia berkata...

He..he..tq ani