Pengikut

Rabu, 26 November 2014

Nasi Kukus Ayam Panggang at Cowboy Place Port Dickson

      Assalammualaikum...alhamdulillah tengah hari tadi dapat juga kami merasa makan Nasi Kukus Ayam Panggang yang banyak geng2 semua cakap kat Teluk Kemang tu. Fuhhh!!!  Memang bagai yang dikata..memang sedap.. bagi aku setakat ni, Ayam Panggang ni la yang paling sedap yang aku penah rasa.. Rasanya tak muak walaupun makan bahagian isi tu..semua secukup rasa..harga pun biasa..macam kat K.L gak. Anak2 selalunya kalau order makan nasi ayam ke..apa2 ayam ke selalunya tak penah yang habis. Tadi masa aku ajak makan Nasi Kukus Ayam Panggang ni..semua tunjuk muka boring. Bila dah makan sedap lak katanya.. sampai korek2 lagi cari isi ayam kat tulang2 tu..memang puas hati. Selalu kita dengar Nasi Kukus Ayam Panggang..mesti dimakan dengan kuah yang macam kari & kuah cili tu kan?! Tapi yang ni..makan dengan sup kosong & sos Ayam Panggang tu. Mula2 aku tengok tadi macam nak benggang je..ye la tak de kuah & tak pedas beb! Tapi bila dah makan tu..Hmmm aku lupakan je tang nak marah tu...sebab makan sedap tak henggat beb!!! Ha..ha..  Lagipun kalau makan dengan kuah2 tu semua..hilanglah keaslian Ayam Panggang tu kan?! Cewah..iklan..iklan..tak caya cer try nanti ye. Layan Album aku ni ye..

Penah nampak kan!

Ni team nasi kukus ayam panggang..

Tengok ni! geramkan!








Jumpa lagi

Tiada ulasan: