Pengikut

Jumaat, 21 Februari 2014

City Of Digital Lights & Funworld Rides and Attractions Shah Alam.

      City Of Digital Light! hmm...memang penuh dengan...lampu!!! Hari tu kan seharian aku dan anak2 ke I-City! Pagi mandi di Waterpark, petang ke Snowalk, malam aku ke sini la..City Of Digital Lights & Funworld Rides & Attraction. Disebabkan aku memang dah parking kereta dalam I-City..so tengok lampu & games semua tu free la sebab aku jalan kaki je ke sana..dekat je. Kalau yang bawa kereta nak masuk kawasan tu..Rm10.00 untuk parking, masuk kawasan games free, nak main games tu semua baru la bayar menggunakan token.
       Disebabkan anak2 aku dah besar2 belaka semuanya..tinggal yang kecil tu je seorang, jadi kami pun hanya jalan2 menikmati pemandangan lampu-lampu tu sambil mengambil gambar. Next time kalau malam2 tetiba je rasa boring lak boleh la pergi sana jalan2. Kalau yang ada anak2 yang masih kecil tu lagi la best, tengok anak2 seronok main kat situ. 


Layan je la Album Aku ni ye..sambil klik2 la tabung tu..hu..hu.. 
















Ni kat bahagian Funworld Rides & Attractions.
Games dia biasa la, cam tempat lain gak, ble la try..
tapi makcik...takottttt!!


 Naik Pirate Ship ni je berani..
Abby & Danial ada naik Spacewalk Which Rm20.00 per cable Car..tapi lupa lak nak ambil gambar sbb sibuk makan..he..he.


Jumpa lagi!!!


Bye-bye..


ohh! ni la map i-city..



Tiada ulasan: