Pengikut

Jumaat, 4 Januari 2013

Red Velvet Cake with Cheese Cream.

      Lagi-lagi Red Velvet Cake! he..he.. bukan apa ... 2hb lepas birthday husb. so sementara aku rajin ni aku decide nak buat Red Velvet Cake & Tandoori Pizza. Pada aku Red Velvet kek ni, kek yang special sikit, ndak2 makan dengan Cheese Cream..ahhh.. memang sedap, sebab tu aku buat untuk masa2 yang special juga. Lagi pun Erna dah minta nak makan kek ni lama dah, tu yang buat juga akhirnya. Red Velvet Cake ni aku pernah buat dulu.. so resepi yang sama juga aku guna, mana2 pun aku tengok resepinya lebih kurang je, kalau korang nak imbas kembali resepinya klik kat link ni ye. Tandoori Pizza tu... nanti dulu  la ye....

Red Velvet Cake with Cheese Cream aku.... uhh! terbaekkk beb..

 Ndak gak luf..luf..kat situ..Nadia punya kerja ni..he..he..
 

 Dah kata birthday kena la ada lilin..he..he..

Bahan2 yang telah siap diadun..

 Masukkan adunan ke dalam acuan...dan..bakar!


                                            Dah siap pun..


             Dah sejuk sapukan dengan krim & bolehlah dihias...

 Red Velvet Cake with Cheese Cream..

Tada..!







2 ulasan:

Diya Hanun berkata...

wahhh sedapye :D

azlia berkata...

nyam..nyam..jemput fardiyah..